Załącznik nr 2
do Regulaminu udzielania zamówień publicznych
o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto,
w Biurze Wystaw Artystycznych w Krośnie
Krosno, 29 sierpnia 2023 roku
……………………………
(pieczątka zamawiającego)
............................................
(znak sprawy)
Biuro Wystaw Artystycznych
ul. Portiusa 4
38-400 Krosno
(nazwa/adres oferenta
lub wykonawcy)
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1
Na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Biuro Wystaw Artystycznych zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę dostaw/usług/
robót budowlanych*
- Biuro Wystaw Artystycznych w Krośnie zaprasza do złożenia oferty na: wykonanie usługi przeprowadzenia warsztatów wprowadzających w ramach przedsięwzięcia „Sami
o Sobie” – Centrum Aktywności Młodzieży realizowanego w ramach projektu "Kreujemy+Rozwijamy+Ożywiamy+Stymulujemy+Nakreślamy+Odmieniamy=
KROSNO”.
Zamówienie podzielone zostało na 6 części.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
- Termin realizacji zamówienia:
Umowy zostaną zawarte w terminie do 7 dni kalendarzowych, od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej. Usługa będzie realizowana
w miesiącu wrześniu w następujących terminach:
a) Część 1 – do 20 września
b) Część 2 – do 20 września
c) Część 3 – do 20 września
d) Część 4 – do 27 września
e) Część 5 – do 27 września
f) Część 6 – do 27 września
Godziny rozpoczęcia zostaną ustalone między stronami po zawarciu umowy.
- Przedmiot zamówienia:
1) Wykonanie usługi przeprowadzenia warsztatów wprowadzających zgodnie
z poniższym opisem
Część ofertowa |
Rodzaj usługi |
Część 1 |
Warsztat wprowadzający - Współpraca w grupie a) Adresaci szkolenia: młodzież ze Społecznej Rady Młodzieży Zakres szkolenia:
b) Miejsce, czas, wymagania dodatkowe:
|
Część 2 |
Warsztat wprowadzający - Motywacja a) Adresaci szkolenia: młodzież ze Społecznej Rady Młodzieży Zakres szkolenia:
b) Miejsce, czas, wymagania dodatkowe:
|
Część 3 |
Warsztat wprowadzający - Ustalenie wizji i misji miejsca a) Adresaci szkolenia: młodzież ze Społecznej Rady Młodzieży Zakres szkolenia:
b) Miejsce, czas, wymagania dodatkowe:
|
Część 4 |
Warsztat wprowadzający - Promocja wydarzeń a) Adresaci szkolenia: młodzież ze Społecznej Rady Młodzieży Zakres szkolenia:
b) Miejsce, czas, wymagania dodatkowe:
|
Część 5 |
Warsztat wprowadzający - Relacje w środowisku lokalnym a) Adresaci szkolenia: młodzież ze Społecznej Rady Młodzieży Zakres szkolenia:
b) Miejsce, czas, wymagania dodatkowe:
|
Część 6 |
Warsztat wprowadzający - O liderskiej roli młodzieży a) Adresaci szkolenia: młodzież ze Społecznej Rady Młodzieży Zakres szkolenia:
b) Miejsce, czas, wymagania dodatkowe:
|
2) Zamawiający w każdej części postępowania nie pokrywa kosztów związanych
z przejazdem, noclegiem oraz wyżywieniem prowadzących szkolenia w trakcie realizacji zamówienia.
3) Po stronie Zamawiającego będzie całość działań organizacyjnych tj. przygotowanie miejsca spotkań wraz z wyposażeniem niezbędnym do przeprowadzenia warsztatów, nabór uczestników.
4) Zamawiający informuje, że na dzień przygotowania niniejszego postępowania w grupie docelowej warsztatów nie zidentyfikowano osób o szczególnych potrzebach z zakresu dostępności. Jednocześnie, w sytuacji, gdy w ostatecznej grupie uczestników, pojawią się osoby o szczególnych potrzebach z zakresu dostępności, Wykonawca będzie musiał pozytywnie odpowiedzieć na specjalne potrzeby uczestników szkolenia. Zamawiający informuje, że usługę należy realizować z poszanowaniem środowiska naturalnego, minimalizując wykorzystanie materiałów jednorazowego użytku.
5) Wykonawca zobowiązuje się do udokumentowania faktu odbycia każdego z Warsztatów. Za dowód realizacji Warsztatów w formie stacjonarnej przyjmuje się podpisy uczestników na liście obecności i minimum 3 zdjęcia ukazujące ich przebieg.
6) Wykonawca zapewni minimum 1 osobę do realizacji przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się możliwość przeprowadzenia „Warsztatów” przez samego Wykonawcę, o ile posiada on odpowiednie do tego kompetencje.
7) Wszystkie Warsztaty odbędą się w dni powszednie w przedziale godzinowym: 9:00 – 18:00, w trybie ciągłym, w terminach wskazanych w zapytaniu i z godzinami rozpoczęcia ustalonymi między stronami po zawarciu umowy.
- Dodatkowe warunki zamówienia:
1) Zapytanie dopuszcza składanie ofert częściowych, na każdy warsztat oddzielnie.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej poprzez wykazanie, że:
Wykonawca posiada minimalne wymagane doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości – tj. wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (słownie: dwie) usługi szkoleniowe, z których każda swoim zakresem obejmowała: usługę edukacyjną). Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku przedłożenia przez Wykonawcę do oferty Załącznika nr 2 Doświadczenie wykonawcy,
b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku przedłożenia przez Wykonawcę do oferty Załącznika nr 3 – Oświadczenie UA wykonawcy składanego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę.
Oferenci, którzy nie przedłożą załączników o których mowa w pkt 4 zostaną odrzuceni
z przyczyn formalnych.
2) Warunki płatności
Faktury będą wystawiane za prace wykonane w ustalonym terminie na podstawie podpisanych protokołów odbioru należytego wykonania usługi. Płatność zostanie uregulowana przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze w terminie do 14 dni od daty doręczenia do siedziby Zamawiającego przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
3) Sposób przygotowania oferty
a) Ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku „OFERTA” – Załącznik
Nr 1.
b) Każdy warsztat to osobna część zapytania. Na każdą z części zapytania tj. warsztatów, należy złożyć osobną ofertę.
Część 1 – Warsztat 1
Część 2 – Warsztat 2
Część 3 – Warsztat 3
Część 4 – Warsztat 4
Część 5 – Warsztat 5
Część 6 – Warsztat 6
c) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
d) Zamawiający odrzuca oferty, jeżeli:
- oferta została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu,
- oferta nie jest sporządzona w języku polskim na załączonym druku „OFERTA”.
- Kryteria oceny ofert:
Zamawiający będzie oceniał tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.
Kryteria oceny ofert:
1) cena – 80 %
W kryterium „cena” zostanie zastosowany wzór:
P = [Cmin: C] x 80
gdzie:
P – liczba punktów
Cmin – cena najniższa
C – cena badana
2) doświadczenie – 20%
Kryterium to zostanie ocenione na podstawie informacji przedstawionych przez oferenta
w Formularzu zgłoszeniowym. Ocena punktowa w ramach tego kryterium zostanie dokonana zgodnie ze wzorem:
Gdzie:
– oznacza sumaryczną liczbę punktów przyznanych rozpatrywanej ofercie
w kryterium jakościowym,
– oznacza maksymalną liczbę punktów możliwą do zdobycia przez kandydatów,
– liczbę punktów przyznanych badanej ofercie.
Punkty w tym kryterium zostaną przyznane w skali punktowej od 0 do 20 na podstawie analizy treści zawartych w załączniku nr 2 do oferty. Pod uwagę będą brane następujące elementy:
Doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości –
tj. Wykonawca wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (słownie: dwie) usługi szkoleniowe, z których każda swoim zakresem obejmowała: usługę edukacyjną.
Oferenci będą zobowiązani do wskazania i zwięzłego opisania w Załączniku nr 2 do oferty Formularzu informacji dotyczącej doświadczenia w danym zakresie.
Ocena będzie dokonywana w następujący sposób:
a) 2 usługi szkoleniowe – 0 pkt.
b) Każda kolejna usługa 5 pkt – maksymalnie do 20 pkt.
- Termin i forma złożenia oferty:
1) Oferty należy składać osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego
w siedzibie Zamawiającego:
Biuro Wystaw Artystycznych
ul. Portiusa 4
38-400 Krosno
w zamkniętej kopercie opisanej:
„Oferta częściowa na wykonanie usługi przeprowadzenia warsztatów wprowadzających – Część … w ramach przedsięwzięcia „Sami o Sobie” – Centrum Aktywności Młodzieży realizowanego w ramach projektu „Kreujemy+Rozwijamy+Ożywiamy+Stymulujemy+
Nakreślamy+Odmieniamy=KROSNO”
z dopiskiem „Nie otwierać przed 06.09.2023 r., do godz. 12:30”.
w terminie do dnia 06.09.2023 r., do godz. 12:00
W przypadku nieprawidłowego zaadresowania lub zamknięcia koperty Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za złe skierowanie przesyłki i jej nieterminowe dostarczenie jak
i przedterminowe otwarcie.
2) Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego:
Biuro Wystaw Artystycznych
ul. Portiusa 4
38-400 Krosno
w dniu 06.09.2023 r. o godz. 12:30, II piętro, sala audiowizualna.
Otwarcie ofert jest jawne.
3) Protokół wraz z załącznikami tj.: oferty, opinie, oświadczenia wnioski i inne dokumenty składane przez Zamawiającego i Wykonawców oraz umowa jest jawny. Zamawiający prześle Wykonawcy protokół z sesji otwarcia ofert na pisemny wniosek Wykonawcy.
4) Zamawiający niezwłocznie po wybraniu oferty albo zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru, powiadamia Wykonawców o jego wyniku albo o zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru.
5) Po dokonaniu wyboru oferty Zamawiający poinformuje Wykonawców o wyborze oferty najkorzystniejszej.
6) Po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający wezwie niezwłocznie Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę do zawarcia umowy. Jeżeli w terminie określonym
w pkt. 1 Wykonawca nie zawrze umowy, Zamawiający może zawrzeć umowę
z Wykonawcą, którego oferta była następna w kolejności, pod warunkiem, że nie upłynął termin związania ofertą.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców po otrzymaniu ofert,
b) wyłącznej interpretacji zapisów zawartych w zapytaniu ofertowym,
c) unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
8) Szczegółowych informacji w zakresie realizacji zamówienia udzieli: Ewelina Jurasz
tel.: 13 43 261 87 e-mail: galeria@bwakrosno.pl
9) Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania lub odstąpienia od zawarcia umowy w każdym czasie bez podania przyczyny.
- Klauzula informacyjna dotycząca art. 13 RODO w zakresie danych osobowych
Klauzula informacyjna dotyczy danych osobowych:
- wykonawcy (będącego osobą fizyczną, będącego osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą),
- pełnomocnika wykonawcy (osoby fizycznej),
- osób, które w swojej ofercie wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania czy potwierdzenia wymogów Zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia.
Wypełniając obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 i 14 rozporządzenia PEiR (UE)
nr 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE. L. z 2016 r. Nr 119, s. 1, z późn. zm.) – dalej RODO, informujemy że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Biuro Wystaw Artystycznych
ul. Portiusa 4, 38-400 Krosno
Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Biurze Wystaw Artystycznych:
Piotr Wiliusz, galeria@bwakrosno.pl
tel.: 13 43 261 87
2) Może Pan/Pani kontaktować się w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących na mocy RODO z Administratorem z wykorzystaniem powyższych danych teleadresowych lub z wyznaczonym u Administratora Inspektorem ochrony danych na adres e-mail: galeria@bwakrosno.pl.
3) Podstawy i cele przetwarzania danych:
a) Dane osobowe wykonawcy, który jest osobą fizyczną: Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w związku z wykonaniem umowy, a także podjęcia czynności niezbędnych przed jej zawarciem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), w związku z obowiązkiem prawnym ciążącym na administratorze wynikającym z przepisów prawa, a także ustawy o dostępie do informacji publicznej, w związku z obowiązkiem ujawniania danych Wykonawcy w zakresie stanowiącym informację publiczną (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Dane mogą być także przetwarzane w celu ewentualnego dochodzenia lub obrony przed roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
b) Dane osób działających w imieniu Wykonawcy, w tym wskazanych w umowie
z Wykonawcą: Pani/a dane osobowe będą przetwarzane w związku z realizacją postanowień zawartej umowy, a także ewentualnego dochodzenia lub obrony przed roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
4) Pani/a dane mogą być udostępniane podmiotom i osobom upoważnionym do tego na podstawie przepisów prawa, w tym podmiotom uprawnionym do uzyskania informacji publicznej. Mogą zostać także udostępnione podmiotom realizującym czynności niezbędne do zrealizowania wskazanych celów przetwarzania (kancelaria prawna).
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres trwania umowy, a następnie przez okres 5 kolejnych lat kalendarzowych ze względu na przepisy o rachunkowości. W przypadku roszczeń dane będą przetwarzane do czasu ich przedawnienia.
6) Posiada Pan/i prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, a także ich sprostowania (poprawiania). Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. Przysługuje Pani/u także prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także sprzeciwu na przetwarzanie, przy czym przysługuje ono jedynie w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania.
7) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na realizowane przez Administratora przetwarzanie do Prezesa UODO (uodo.gov.pl).
8) Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy.
- Załączniki:
Załącznik Nr 1 - OFERTA
Załącznik Nr 2 - Doświadczenie wykonawcy
Załącznik Nr 3 - Oświadczenie UA
Załącznik Nr 4 – Wzór umowy
Załącznik Nr 5 – Wzór umowy powierzenia
……………………………………………….
(data i podpis)
Dyrektor Biura Wystaw Artystycznych w Krośnie