Załącznik nr 2
do Regulaminu udzielania zamówień publicznych
o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto,
w Biurze Wystaw Artystycznych w Krośnie
Krosno, 21 listopada 2023 r.
……………………………
(pieczątka zamawiającego)
............................................
(znak sprawy)
Biuro Wystaw Artystycznych
ul. Portiusa 4
38-400 Krosno
(nazwa/adres oferenta
lub wykonawcy)
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 10
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych
o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych (§ 4 ust. 1 pkt 2 Regulaminu stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr 02/2021 Dyrektora Biura Wystaw Artystycznych w Krośnie
z dnia 4 stycznia 2021 r.) Do zamówienia nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
1. Biuro Wystaw Artystycznych w Krośnie zaprasza do złożenia oferty na: Dostawę wyposażenia, środków czystości i artykułów biurowych, zgodnie z treścią Formularza Cenowego - Opisem przedmiotu zamówienia - Załącznika Nr 4 do niniejszego Zapytania Ofertowego, w ramach przedsięwzięcia „Sami o Sobie” – Centrum Aktywności Młodzieży realizowanego w ramach projektu "Kreujemy+Rozwijamy+Ożywiamy+Stymulujemy+Nakreślamy+Odmieniamy = KROSNO”.
2. Termin realizacji zamówienia:
Umowa zostanie zawarta w terminie do 7 dni kalendarzowych, od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej. Zamówienie będzie realizowane od dnia zawarcia umowy do dnia 31 marca 2024 r.
3. Przedmiot zamówienia:
1) Sukcesywna dostawa wyposażenia, środków myjących, pastujących, toaletowych, odzieży ochronnej oraz sprzętu służącego do sprzątania i czyszczenia, a także artykułów biurowych, zgodnie z treścią Formularza Cenowego - Opisem przedmiotu zamówienia - Załącznika Nr 4 do niniejszego Zapytania Ofertowego, który należy wypełnić
i podpisany dołączyć wraz z formularzem oferty.
2) Dostawa środków czystości i artykułów biurowych będzie odbywać się sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego na podstawie pisemnego bądź telefonicznego zlecenia.
3) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia asortymentu w terminie do 2 dni od dnia otrzymania zlecenia Zamawiającego, a w sprawach pilnych dnia następnego od złożenia zamówienia.
4) Środki i materiały będą dostarczane na koszt dostawcy. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć artykuły własnym transportem wraz z rozładunkiem
i wstawieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.
5) Podana ilość środków czystości zawarta w formularzu ofertowym, załączniku nr 4, została określona szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu towarów w ramach limitu wynagrodzenia, ilości wyższych lub niższych poszczególnych towarów według cen określonych w ofercie wykonawcy, bez żadnych skutków finansowych dla Zamawiającego.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zrealizowania jedynie części zamówienia. Faktyczna ilość oraz asortyment towarów w ciągu roku może ulec zmianie,
w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę. Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych
i asortymentowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
7) W przypadku konieczności zakupu przez Zamawiającego towaru, który nie jest ujęty w formularzu cenowym, podstawą rozliczeń będą ceny obowiązujące
u wybranego Wykonawcy.
8) Artykuły, o których mowa w ofercie, winny posiadać najwyższą jakość oraz wydajność.
4. Dodatkowe warunki zamówienia:
1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku przedłożenia przez Wykonawcę do oferty Załącznika nr 3 – Oświadczenie UA wykonawcy składanego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę.
2) Warunki płatności
Faktury częściowe będą wystawione na podstawie częściowych protokołów odbioru bez zastrzeżeń. Płatność zostanie uregulowana przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze w terminie do 14 dni od daty doręczenia do siedziby Zamawiającego przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
3) Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
Do porozumiewania się z Wykonawcą w sprawach związanych z niniejszym postępowaniem upoważniona jest osoba: Barbara Jurkowska tel. 13 432 61 87, e-mail: galeria@bwakrosno.pl.
4) Sposób przygotowania oferty
a) Ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku „OFERTA”. – Załącznik Nr 1.
b) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
c) Zamawiający odrzuca oferty, jeżeli:
- oferta została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu,
- oferta nie jest sporządzona w języku polskim na załączonym druku „OFERTA”.
5. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający będzie oceniał tylko oferty niepodlegające odrzuceniu. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryteria:
1) cena – 100 %
W kryterium „cena” zostanie zastosowany wzór:
P = [Cmin: C] x 80
gdzie:
P – liczba punktów
Cmin – cena najniższa
C – cena badana
6. Termin i forma złożenia oferty:
1) Oferty należy składać osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego
w siedzibie Zamawiającego:
Biuro Wystaw Artystycznych
ul. Portiusa 4
38-400 Krosno
w zamkniętej kopercie opisanej:
„Oferta na Dostawę wyposażenia, środków czystości i artykułów biurowych -
w ramach przedsięwzięcia „Sami o Sobie” – Centrum Aktywności Młodzieży realizowanego w ramach projektu "Kreujemy+Rozwijamy+Ożywiamy+Stymulujemy+
Nakreślamy+Odmieniamy=KROSNO”,
z dopiskiem „Nie otwierać przed 29.11.2023 r., do godz. 12:30”.
w terminie do dnia do dnia 29.11.2023 r., do godz. 12:00
W przypadku nieprawidłowego zaadresowania lub zamknięcia koperty Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za złe skierowanie przesyłki i jej nieterminowe dostarczenie jak i przedterminowe otwarcie.
2) Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego:
Biuro Wystaw Artystycznych
ul. Portiusa 4
38-400 Krosno
w dniu 29.11.2023 r. o godz. 12:30, II piętro, sala audiowizualna.
Otwarcie ofert jest jawne.
3) Protokół wraz z załącznikami tj.: oferty, opinie, oświadczenia wnioski i inne dokumenty składane przez Zamawiającego i Wykonawców oraz umowa jest jawny. Zamawiający prześle Wykonawcy protokół z sesji otwarcia ofert na pisemny wniosek Wykonawcy.
4) Zamawiający po wybraniu oferty albo zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru, powiadamia Wykonawców o jego wyniku albo o zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru.
5) Po dokonaniu wyboru oferty Zamawiający poinformuje Wykonawców o wyborze oferty najkorzystniejszej.
6) Po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający wezwie niezwłocznie Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę do zawarcia umowy. Jeżeli w terminie określonym w pkt. 1 Wykonawca nie zawrze umowy, Zamawiający może zawrzeć umowę
z Wykonawcą, którego oferta była następna w kolejności, pod warunkiem, że nie upłynął termin związania ofertą.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców po otrzymaniu ofert,
b) wyłącznej interpretacji zapisów zawartych w zapytaniu ofertowym,
c) unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
8) Szczegółowych informacji w zakresie realizacji zamówienia udzieli: Barbara Jurkowska tel.: 13 43 261 87, e-mail: galeria@bwakrosno.pl
9) Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania lub odstąpienia od zawarcia umowy w każdym czasie bez podania przyczyny.
7. Klauzula informacyjna dotycząca art. 13 RODO w zakresie danych osobowych
Klauzula informacyjna dotyczy danych osobowych:
- wykonawcy (będącego osobą fizyczną, będącego osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą),
- pełnomocnika wykonawcy (osoby fizycznej),
- osób, które w swojej ofercie wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania czy potwierdzenia wymogów Zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia.
Wypełniając obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 i 14 rozporządzenia PEiR (UE) nr 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE. L. z 2016 r. Nr 119, s. 1, z późn. zm.) – dalej RODO, informujemy, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Biuro Wystaw Artystycznych
ul. Portiusa 4, 38-400 Krosno
Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Biurze Wystaw Artystycznych:
Piotr Wilusz, galeria@bwakrosno.pl
tel.: 13 43 261 87
2) Może Pan/Pani kontaktować się w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących na mocy RODO
z Administratorem z wykorzystaniem powyższych danych teleadresowych lub
z wyznaczonym u Administratora Inspektorem ochrony danych na adres e-mail: galeria@bwakrosno.pl.
3) Podstawy i cele przetwarzania danych:
a) Dane osobowe wykonawcy, który jest osobą fizyczną: Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w związku z wykonaniem umowy, a także podjęcia czynności niezbędnych przed jej zawarciem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), w związku
z obowiązkiem prawnym ciążącym na administratorze wynikającym z przepisów prawa, a także ustawy o dostępie do informacji publicznej, w związku
z obowiązkiem ujawniania danych Wykonawcy w zakresie stanowiącym informację publiczną (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Dane mogą być także przetwarzane w celu ewentualnego dochodzenia lub obrony przed roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
b) Dane osób działających w imieniu Wykonawcy, w tym wskazanych w umowie
z Wykonawcą: Pani/a dane osobowe będą przetwarzane w związku z realizacją postanowień zawartej umowy, a także ewentualnego dochodzenia lub obrony przed roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
4) Pani/a dane mogą być udostępniane podmiotom i osobom upoważnionym do tego na podstawie przepisów prawa, w tym podmiotom uprawnionym do uzyskania informacji publicznej. Mogą zostać także udostępnione podmiotom realizującym czynności niezbędne do zrealizowania wskazanych celów przetwarzania (kancelaria prawna).
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres trwania umowy, a następnie przez okres 5 kolejnych lat kalendarzowych ze względu na przepisy o rachunkowości. W przypadku roszczeń dane będą przetwarzane do czasu ich przedawnienia.
6) Posiada Pan/i prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, a także ich sprostowania (poprawiania). Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. Przysługuje Pani/u także prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także sprzeciwu na przetwarzanie, przy czym przysługuje ono jedynie w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania.
7) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na realizowane przez Administratora przetwarzanie do Prezesa UODO (uodo.gov.pl).
8) Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy.
8. Załączniki:
Załącznik Nr 1 - OFERTA
Załącznik Nr 2 - Oświadczenie UA
Załącznik Nr 3 – Wzór umowy
Załącznik Nr 4 – Formularz cenowy – opis przedmiotu zamówienia
……………………………………………………….
(data i podpis)
Dyrektor Biura Wystaw Artystycznych