Załącznik nr 2
do Regulaminu udzielania zamówień publicznych
o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto,
w Biurze Wystaw Artystycznych w Krośnie
Krosno, 12 września 2023 r.
……………………………
(pieczątka zamawiającego)
............................................
(znak sprawy)
Biuro Wystaw Artystycznych
ul. Portiusa 4
38-400 Krosno
(nazwa/adres oferenta
lub wykonawcy)
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3
Na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Biuro Wystaw Artystycznych zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę dostaw/usług/robót budowlanych*
1. Biuro Wystaw Artystycznych w Krośnie zaprasza do złożenia oferty na: Wykonanie usługi zaprojektowania i uruchomienia strony internetowej w ramach przedsięwzięcia „Sami o Sobie” – Centrum Aktywności Młodzieży realizowanego w ramach projektu "Kreujemy+Rozwijamy+Ożywiamy+Stymulujemy+Nakreślamy+Odmieniamy= KROSNO”
2. Termin realizacji zamówienia:
Strona zostanie zaprojektowana i wykonana w ciągu 30 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, opieka serwisowa obejmie 24 miesięczny okres gwarancyjny.
3. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania w postaci opracowania projektu graficznego i funkcjonalnego, wykonania i wdrożenia nowej strony internetowej dla Centrum Aktywności Młodzieży wraz z systemem zarządzania treścią CMS, oraz dostosowaniem serwisu do standardów WCAG 2.1 zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 roku o zapewnieniu dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 848 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy. Zamówienie obejmuje również zapewnienie wsparcia technicznego, a także wsparcia w zakresie rozwoju strony, (tzw. opiekę serwisową) od momentu uruchomienia serwisu i przez cały okres gwarancji. Wykupienie domeny pozostaje po stronie Zamawiającego. Zamawiający niezwłocznie po podpisaniu umowy, udostępni Wykonawcy dane domeny.
Zakres usługi:
1) Hosting strony bez limitu transferu;
2) Aktualizacja treści strony internetowej (zmiana układu graficznego, usuwanie usterek technicznych);
3) Opracowanie graficzne strony;
4) Zarządzanie treścią musi odbywać się przy wykorzystaniu przeglądarki internetowej;
5) Domena www będzie utrzymywana na serwerze hostingowym Wykonawcy lub serwerze zewnętrznym z którym Wykonawca ma umowę;
6) Wydajność strony powinna być na poziomie minimum 90% wg Google PageSpeed Insights dla wersji komputerowej, jak i mobilnej;
7) Portal musi posiadać szatę graficzną dostosowaną do systemu identyfikacji wizualnej Centrum Aktywności Młodzieży;
8) Portal powinien być wykonany przy pomocy otwartego interpretowanego języka skryptowego;
9) Kodowanie polskich znaków na stronie www odbywa się wg. Standardu UTF-8;
10) Każda treść powinna zawierać metkę informacyjną zawierającą: datę i godzinę utworzenia artykułu oraz autora artykułu. Wprowadzający ustala datę i godzinę obowiązywania i zakończenia obowiązywania informacji;
11) Strony powinny zostać wyposażone w mechanizm automatycznej archiwizacji dokumentów z określonym czasem publikacji i możliwości korzystania z archiwum. Administrator ma możliwość swobodnej decyzji dotyczącej przedłużenia czasu publikacji, automatycznej archiwizacji.
12) Strona www powinna być responsywna tj. samoczynnie dostosowywać się do rozdzielczości urządzenia na jakim jest wyświetlana;
13) Edytor treści musi zawierać możliwość tworzenia semantycznych elementów HTML takich jak nagłówki czy listy wypunktowane;
14) Strona internetowa (Portal) musi umożliwiać odtwarzanie zdjęć oraz elementów multimedialnych (audio, video);
15) Strony muszą posiadać mechanizm umożliwiający wyświetlanie informacji
o czasowej niedostępności serwisu z powodów technicznych,
16) Mapa serwisu powinna być tworzona automatycznie,
17) Strony internetowe muszą być wyświetlane w głównych przeglądarkach internetowych: Microsoft Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Google Chrom,
18) Strony www powinny zawierać wyszukiwarkę umożliwiająca użytkownikowi przeszukanie serwisu, zarówno proste jak i zaawansowane,
19) Strona www powinna posiadać wbudowane zabezpieczenia, w tym odporność na próby uzyskania dostępu poprzez znane formy włamań, stosować wyrażenia regularne w formularzach, stosować bezpieczne połączenia oparte o protokół SSL, tam gdzie jest to niezbędne, odporność na zmiany treści za pomocą specjalnych skryptów i manipulacji w zapytaniach do bazy danych;
20) Narzędzie do obsługi serwisu muszą spełniać zalecenia ATAG i być dostępne dla użytkowników niepełnosprawnych;
21) Wykonawca zobowiązuje się do dostosowania strony www do standardów dostępności cyfrowej WCAG 2.1 w myśl ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 roku
o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Podstawę stanowić będzie załącznik nr 1 do ww. Ustawy.
22) Warunkiem odbioru serwisu i dokonania płatności jest spełnienie wymogów wskazanych w zapytaniu ofertowym;
23) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia zewnętrznego audytu spełnienia wymagań WCAG 2.1;
24) Panel administratora musi posiadać moduł statystyk, m.in. liczbę odsłon;
25) Portal musi umożliwiać tworzenie nowych kategorii (struktury hierarchicznej treści);
26) Tworzenie nieograniczonej liczby nowych użytkowników oraz przypisywanie im wybranej funkcji administracyjnych oraz edycji określonych części serwisu;
27) Dokonywane zmiany na stronie muszą być widoczne natychmiast po zapisaniu lub zdefiniowaniu uprzednio w dacie publikacji;
28) Narzędzia administracyjne muszą dawać możliwość dalszej rozbudowy serwisu po zakończeniu prac wdrożeniowych;
29) Szablon strony głównej powinien składać się co najmniej z:
- nagłówka,
- menu z podziałem na strony i podstrony (kategorie i podkategorie),
- mechanizmu wyświetlania aktualności, który pobiera na stronę główną najnowsze informacje i zmienia je w określonym interwale czasowym,
- obszaru treści głównych,
- stopki,
- odnośników, m. in. do: strony www.bwakrosno.pl, portalu Facebook i Instagram Centrum Aktywności Młodzieży, newsletter.
Każdy z tych elementów powinien być edytowalny z poziomu systemu CMS.
30) Edytor artykułów typu WYSIWYG wraz z możliwością przełączenia na kod HTML;
31) Komponent edytora tekstu, ze szczególnym uwzględnieniem: pogrubienie, kursywa, podkreślenie, przekreślenie, indeks dolnym, indeks górny, punktowanie, numeracja, rozmiar czcionki, kolor czcionki, wyróżnienie, kolor tła, opcja: zmniejsz, zwiększ wcięcie:
- Wstaw: obraz, film, dźwięk, tabela, hiperłącze, galeria,
- Narzędzie tabel,
- Automatyczne wstawianie znacznika – czytaj dalej,
- Opcje edycji tekstu – kopiuj, wklej, wytnij, wklej jako tekst, zaznacz wszystko,
- Tworzenie tzw. Opis treści, zakotwiczenie linków,
- Opcja drukowania artykułów,
- Opcje wyrównania tekstu,
- Opcja: pisownia i gramatyka.
32) Ostateczna koncepcja strony głównej i podstron serwisu zostanie opracowana
w trakcie realizacji zamówienia.
Wymagania funkcjonalne:
1) Budowa modułowa – możliwość dodawania nowych funkcjonalności (modułów) bez całościowej przebudowy portalu,
2) Możliwość tworzenia wstępów do artykułów w postaci tekstu i/lub zdjęcia;
3) Możliwość publikacji załączników w postaci plików doc, xls, ppt, rtf, odt oraz innych plików tekstowych, plików pdf, jpg, gif, png, swf, mpg, mp3, avi, wmv, zip, rar, 7z, mkv, mp4 opatrzonych odpowiednimi ikonkami oraz innych plików dowolnego formatu opatrzonych właściwą dla nich ikonką,
4) Mechanizm umożliwiający widok w panelu administracyjnym pełnej listy artykułów w wybranym dziale, możliwość blokowania artykułów,
5) Możliwość tworzenia wstępów do artykułów w postaci tekstu i/ lub zdjęcia
i możliwość swobodnego definiowania, w których częściach serwisu mają pojawiać się wstępy, a w których całe artykuły;
6) Mechanizm odnotowujący aktualną oraz sumaryczną liczbę użytkowników strony internetowej w czasie rzeczywistym;
7) Wykonawca zapewnia opiekę techniczną nad stroną www na okres obowiązywania gwarancji, czyli 24 miesiące.
Obowiązki Wykonawcy:
1) Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania projektu/wizualizacji. Zobowiązany jest do stosowania się do uwag Zamawiającego, aż do momentu wyboru finalnej wersji projektu graficznego strony, Wykonawca zobowiązuje się do wykazania legalności kodu źródłowego strony i prawa do jego używania na podstawie złożonego oświadczenia;
2) Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia wsparcia szkoleniowego z obsługi witryny;
3) Wykonawca zobowiązuje się do przekazania pełnego opisu technicznego zbudowanego serwisu,
4) Wykonawca zobowiązuje się do przekazania utworzonego serwisu na nośnik u danych, który będzie zawierał komplet zbiorów danych pozwalających na uruchomienie od zera całego serwisu w oparciu o dane z tego nośnika,
5) Po wykonaniu przedmiotu zamówienia Zamawiający nabywa od Wykonawcy autorskie prawa majątkowe do strony internetowej, bezterminowo, na zasadzie wyłączności,
6) Zamawiający dokona testowania strony pod kątem dostępności oraz uruchomienia strony internetowej. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości Wykonawca będzie zobowiązany do wniesienia poprawek. Zamawiający zastrzega sobie dokonanie czynności sprawdzających i testowych w okresie do 3 dni roboczych.
Gwarancja:
1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesięcznej gwarancji na wykonywany przedmiot zamówienia licząc od daty podpisania protokołu odbioru,
2) Wykonawca zobowiązuje się udzielać wsparcia technicznego dla administratora portalu w okresie gwarancyjnym, polegającego na udzieleniu administratorowi pomocy w zakresie konfiguracji i poprawnej pracy z systemami CMS;
3) Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego usuwania powstałych w okresie gwarancyjnym usterek w terminie 24 godzin roboczych od chwili przekazania informacji o usterce przez Zamawiającego, natomiast w przypadku jeżeli usunięcie błędu wymaga uzasadnionego nakładu pracy przekraczającego 24 godziny Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o planowanym terminie usunięcia usterki.
4. Dodatkowe warunki zamówienia:
1) Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania się posiadaniem doświadczenia
w wykonaniu co najmniej 2 usług budowy, wdrożenia i utrzymania strony internetowej uwzględniającej wymogi ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 roku o zapewnieniu dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 848 z późn. zm.). Wykonawca powinien załączyć do oferty wykaz usług – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do zapytania zawierający nazwę zamawiającego, datę wykonania usługi, zakres przedmiotu zamówienia oraz referencje wskazujące na należyte wykonanie umowy.
2) Warunki płatności
Faktura będzie wystawione na podstawie protokołów odbioru bez zastrzeżeń. Płatność zostanie uregulowana przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze w terminie do 14 dni od daty doręczenia do siedziby Zamawiającego przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
3) Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
Do porozumiewania się z Wykonawcą w sprawach związanych z niniejszym postępowaniem upoważniona jest osoba: Barbara Jurkowska tel. 13 432 61 87, e-mail: galeria@bwakrosno.pl.
4) Sposób przygotowania oferty
a) Ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku „OFERTA”.
b) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
c) Zamawiający odrzuca oferty, jeżeli:
- oferta została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu,
- oferta nie jest sporządzona w języku polskim na załączonym druku „OFERTA”.
5. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający będzie oceniał tylko oferty niepodlegające odrzuceniu. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryteria:
1) cena – 80 %
W kryterium „cena” zostanie zastosowany wzór:
P = [Cmin: C] x 80
gdzie:
P – liczba punktów
Cmin – cena najniższa
C – cena badana
2) doświadczenie – 20%
Kryterium to zostanie ocenione na podstawie informacji przedstawionych przez oferenta w Formularzu zgłoszeniowym. Ocena punktowa w ramach tego kryterium zostanie dokonana zgodnie ze wzorem:
gdzie:
Dn – oznacza sumaryczną liczbę punktów przyznanych rozpatrywanej ofercie w kryterium jakościowym,
Do – oznacza maksymalną liczbę punktów możliwą do zdobycia przez kandydatów,
D – liczbę punktów przyznanych badanej ofercie.
Punkty w tym kryterium zostaną przyznane w skali punktowej od 0 do 20 na podstawie analizy treści zawartych w załączniku nr 2 do oferty. Pod uwagę będą brane następujące elementy:
Doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości –
tj. Wykonawca wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (słownie: dwie) usługi zaprojektowania i uruchomienia strony internetowej. Oferenci będą zobowiązani do wskazania i zwięzłego opisania w Załączniku nr 2 do oferty informacji dotyczącej doświadczenia w danym zakresie.
Ocena będzie dokonywana w następujący sposób:
a) 2 usługi – 0 pkt.
b) Każda kolejna usługa 5 pkt – maksymalnie do 20 pkt.
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
6. Termin i forma złożenia oferty:
1) Oferty należy składać osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego w siedzibie Zamawiającego:
Biuro Wystaw Artystycznych
ul. Portiusa 4
38-400 Krosno
w zamkniętej kopercie opisanej:
„Oferta na zaprojektowanie i uruchomienie strony internetowej w ramach przedsięwzięcia „Sami o Sobie” – Centrum Aktywności Młodzieży realizowanego
w ramach projektu "Kreujemy+Rozwijamy+Ożywiamy+Stymulujemy+Nakreślamy+
Odmieniamy=KROSNO”,
z dopiskiem „Nie otwierać przed 20.09.2023 r., do godz. 12:00”.
w terminie do dnia do dnia 20.09.2023 r., do godz. 11:00
W przypadku nieprawidłowego zaadresowania lub zamknięcia koperty Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za złe skierowanie przesyłki i jej nieterminowe dostarczenie jak i przedterminowe otwarcie.
2) Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego:
Biuro Wystaw Artystycznych
ul. Portiusa 4
38-400 Krosno
w dniu 20.09.2023 r. o godz. 12:00, II piętro, sala audiowizualna.
Otwarcie ofert jest jawne.
3) Protokół wraz z załącznikami tj.: oferty, opinie, oświadczenia wnioski i inne dokumenty składane przez Zamawiającego i Wykonawców oraz umowa jest jawny. Zamawiający prześle Wykonawcy protokół z sesji otwarcia ofert na pisemny wniosek Wykonawcy.
4) Zamawiający niezwłocznie po wybraniu oferty albo zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru, powiadamia Wykonawców o jego wyniku albo o zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru.
5) Po dokonaniu wyboru oferty Zamawiający poinformuje Wykonawców o wyborze oferty najkorzystniejszej.
6) Po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający wezwie niezwłocznie Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę do zawarcia umowy. Jeżeli w terminie określonym w pkt. 1 Wykonawca nie zawrze umowy, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, którego oferta była następna w kolejności, pod warunkiem, że nie upłynął termin związania ofertą.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców po otrzymaniu ofert,
b) wyłącznej interpretacji zapisów zawartych w zapytaniu ofertowym,
c) unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
8) Szczegółowych informacji w zakresie realizacji zamówienia udzieli: Barbara Jurkowska tel.: 13 43 261 87, e-mail: galeria@bwakrosno.pl
9) Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania lub odstąpienia od zawarcia umowy w każdym czasie bez podania przyczyny oraz negocjacji ceny z wykonawcą wyłonionym w procedurze zamówienia.
7. Klauzula informacyjna dotycząca art. 13 RODO w zakresie danych osobowych
Klauzula informacyjna dotyczy danych osobowych:
- wykonawcy (będącego osobą fizyczną, będącego osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą),
- pełnomocnika wykonawcy (osoby fizycznej),
- osób, które w swojej ofercie wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania czy potwierdzenia wymogów Zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia.
Wypełniając obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 i 14 rozporządzenia PEiR (UE) nr 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE. L. z 2016 r. Nr 119, s. 1, z późn. zm.) – dalej RODO, informujemy, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Biuro Wystaw Artystycznych
ul. Portiusa 4, 38-400 Krosno
Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Biurze Wystaw Artystycznych:
Piotr Wilusz, galeria@bwakrosno.pl
tel.: 13 43 261 87
2) Może Pan/Pani kontaktować się w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących na mocy RODO z Administratorem z wykorzystaniem powyższych danych teleadresowych lub z wyznaczonym u Administratora Inspektorem ochrony danych na adres e-mail: galeria@bwakrosno.pl.
3) Podstawy i cele przetwarzania danych:
a) Dane osobowe wykonawcy, który jest osobą fizyczną: Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w związku z wykonaniem umowy, a także podjęcia czynności niezbędnych przed jej zawarciem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), w związku z obowiązkiem prawnym ciążącym na administratorze wynikającym z przepisów prawa, a także ustawy o dostępie do informacji publicznej, w związku z obowiązkiem ujawniania danych Wykonawcy w zakresie stanowiącym informację publiczną (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Dane mogą być także przetwarzane w celu ewentualnego dochodzenia lub obrony przed roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
b) Dane osób działających w imieniu Wykonawcy, w tym wskazanych w umowie
z Wykonawcą: Pani/a dane osobowe będą przetwarzane w związku z realizacją postanowień zawartej umowy, a także ewentualnego dochodzenia lub obrony przed roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
4) Pani/a dane mogą być udostępniane podmiotom i osobom upoważnionym do tego na podstawie przepisów prawa, w tym podmiotom uprawnionym do uzyskania informacji publicznej. Mogą zostać także udostępnione podmiotom realizującym czynności niezbędne do zrealizowania wskazanych celów przetwarzania (kancelaria prawna).
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres trwania umowy, a następnie przez okres 5 kolejnych lat kalendarzowych ze względu na przepisy o rachunkowości. W przypadku roszczeń dane będą przetwarzane do czasu ich przedawnienia.
6) Posiada Pan/i prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, a także ich sprostowania (poprawiania). Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. Przysługuje Pani/u także prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także sprzeciwu na przetwarzanie, przy czym przysługuje ono jedynie w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania.
7) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na realizowane przez Administratora przetwarzanie do Prezesa UODO (uodo.gov.pl).
8) Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy.
8. Załączniki:
Załącznik Nr 1 - OFERTA
Załącznik Nr 2 - Doświadczenie wykonawcy
Załącznik Nr 3 - Oświadczenie UA
Załącznik Nr 4 – Wzór umowy
……………………………………………………….
(data i podpis)
Dyrektor Biura Wystaw Artystycznych