Załącznik nr 2
do Regulaminu udzielania zamówień publicznych
o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto,
w Biurze Wystaw Artystycznych w Krośnie
Krosno, 19 października 2023 r.
……………………………
(pieczątka zamawiającego)
............................................
(znak sprawy)
Biuro Wystaw Artystycznych
ul. Portiusa 4
38-400 Krosno
(nazwa/adres oferenta
lub wykonawcy)
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 8
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych
o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych (§ 4 ust. 1 pkt 2 Regulaminu stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr 02/2021 Dyrektora Biura Wystaw Artystycznych w Krośnie
z dnia 4 stycznia 2021 r.) Do zamówienia nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
1. Biuro Wystaw Artystycznych w Krośnie zaprasza do złożenia oferty na: Wykonanie usługi dostosowania każdego wydarzenia do potrzeb osób ze specjalnymi potrzebami – tłumaczenie na język migowy w ramach przedsięwzięcia „Sami o Sobie” – Centrum Aktywności Młodzieży realizowanego w ramach projektu "Kreujemy+Rozwijamy+Ożywiamy+Stymulujemy+Nakreślamy+Odmieniamy= KROSNO”.
2. Termin realizacji zamówienia:
Umowa zostanie zawarta w terminie do 7 dni kalendarzowych, od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej. Zamówienie będzie realizowane od dnia zawarcia umowy do dnia 31 marca 2024 r. Szczegółowy harmonogram wydarzeń zostanie ustalony po podpisaniu umowy.
3. Przedmiot zamówienia:
Wykonanie usługi dostosowania każdego wydarzenia do potrzeb osób ze specjalnymi potrzebami zgodnie z poniższym opisem:
a) Zadaniem Wykonawcy będzie wykonanie usługi symultanicznego tłumaczenia na język migowy, podczas wydarzeń kulturalnych (wernisaże towarzyszące wystawom, spotkania, warsztaty, inne wydarzenia zaproponowane przez młodzież, itp.), tłumaczenie materiałów video według potrzeb.
b) Miejsce wykonywania tłumaczenia: na terenie miasta Krosna.
c) Termin tłumaczenia: od 4 listopada 2023 do 31 marca 2024. Szczegółowy harmonogram do ustalenia.
d) Szacunkowa liczba tłumaczeń: 45, liczba godzin zegarowych: 81.
Rzeczywista liczba tłumaczeń może ulec zmianie i będzie uzależniona od zgłoszonego zapotrzebowania uczestników wydarzeń.
e) Podstawową jednostką obliczeniową dla tłumaczeń jest godzina zegarowa pracy tłumacza, przy czym czas pracy będzie rozliczany z dokładnością do 15 minut. Kwota wynagrodzenia za wykonanie usługi, zostanie ustalona w oparciu o liczbę rzeczywiście przepracowanych godzin.
4. Dodatkowe warunki zamówienia:
1) Wykonawca posiada minimalne wymagane doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości – tj. wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – należycie realizował lub realizuje co najmniej 2 zamówienia na rzecz co najmniej 2 różnych Zamawiających, polegające na tłumaczeniu na język migowy spotkań konferencyjnych oraz towarzyszących lub wydarzeń kulturalnych. Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku przedłożenia przez Wykonawcę do oferty Załącznika nr 2 Doświadczenie wykonawcy. Potwierdzeniem doświadczenia będą np. kopie protokołów odbioru, referencje, inne.
2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku przedłożenia przez Wykonawcę do oferty Załącznika nr 3 – Oświadczenie UA wykonawcy składanego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę.
3) Warunki płatności
Faktury częściowe będą wystawione na podstawie częściowych protokołów odbioru bez zastrzeżeń. Płatność zostanie uregulowana przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze w terminie do 14 dni od daty doręczenia do siedziby Zamawiającego przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
4) Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
Do porozumiewania się z Wykonawcą w sprawach związanych z niniejszym postępowaniem upoważniona jest osoba: Barbara Jurkowska tel. 13 432 61 87, e-mail: galeria@bwakrosno.pl.
5) Sposób przygotowania oferty
a) Ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku „OFERTA”. – Załącznik Nr 1.
b) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
c) Zamawiający odrzuca oferty, jeżeli:
- oferta została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu,
- oferta nie jest sporządzona w języku polskim na załączonym druku „OFERTA”.
5. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający będzie oceniał tylko oferty niepodlegające odrzuceniu. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryteria:
1) cena – 80 %
W kryterium „cena” zostanie zastosowany wzór:
P = [Cmin: C] x 80
gdzie:
P – liczba punktów
Cmin – cena najniższa
C – cena badana
2) doświadczenie – 20%
Kryterium to zostanie ocenione na podstawie informacji przedstawionych przez oferenta w Formularzu zgłoszeniowym. Ocena punktowa w ramach tego kryterium zostanie dokonana zgodnie ze wzorem:
gdzie:
Dn – oznacza sumaryczną liczbę punktów przyznanych rozpatrywanej ofercie
w kryterium jakościowym,
Do – oznacza maksymalną liczbę punktów możliwą do zdobycia przez kandydatów,
D – liczbę punktów przyznanych badanej ofercie.
Punkty w tym kryterium zostaną przyznane w skali punktowej od 0 do 20 na podstawie analizy treści zawartych w załączniku nr 2 do oferty. Pod uwagę będą brane następujące elementy:
Doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości – tj. Wykonawca wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – należycie realizował lub realizuje co najmniej 2 zamówienia na rzecz co najmniej 2 różnych Zamawiających, polegające na tłumaczeniu na język migowy spotkań konferencyjnych oraz towarzyszących lub wydarzeń kulturalnych.
Ocena będzie dokonywana w następujący sposób:
a) 2 usługi – 0 pkt.
b) Każda kolejna usługa 5 pkt – maksymalnie do 20 pkt.
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
6. Termin i forma złożenia oferty:
1) Oferty należy składać osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego
w siedzibie Zamawiającego:
Biuro Wystaw Artystycznych
ul. Portiusa 4
38-400 Krosno
w zamkniętej kopercie opisanej:
„Oferta na wykonanie usługi dostosowania każdego wydarzenia do potrzeb osób ze specjalnymi potrzebami, tłumaczenie na język migowy - w ramach przedsięwzięcia „Sami o Sobie” – Centrum Aktywności Młodzieży realizowanego
w ramach projektu "Kreujemy+Rozwijamy+Ożywiamy+Stymulujemy+Nakreślamy+
Odmieniamy=KROSNO”,
z dopiskiem „Nie otwierać przed 27.10.2023 r., do godz. 12:30”.
w terminie do dnia do dnia 27.10.2023 r., do godz. 12:00
W przypadku nieprawidłowego zaadresowania lub zamknięcia koperty Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za złe skierowanie przesyłki i jej nieterminowe dostarczenie jak i przedterminowe otwarcie.
2) Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego:
Biuro Wystaw Artystycznych
ul. Portiusa 4
38-400 Krosno
w dniu 27.10.2023 r. o godz. 12:30, II piętro, sala audiowizualna.
Otwarcie ofert jest jawne.
3) Protokół wraz z załącznikami tj.: oferty, opinie, oświadczenia wnioski i inne dokumenty składane przez Zamawiającego i Wykonawców oraz umowa jest jawny. Zamawiający prześle Wykonawcy protokół z sesji otwarcia ofert na pisemny wniosek Wykonawcy.
4) Zamawiający po wybraniu oferty albo zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru, powiadamia Wykonawców o jego wyniku albo o zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru.
5) Po dokonaniu wyboru oferty Zamawiający poinformuje Wykonawców o wyborze oferty najkorzystniejszej.
6) Po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający wezwie niezwłocznie Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę do zawarcia umowy. Jeżeli w terminie określonym w pkt. 1 Wykonawca nie zawrze umowy, Zamawiający może zawrzeć umowę
z Wykonawcą, którego oferta była następna w kolejności, pod warunkiem, że nie upłynął termin związania ofertą.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców po otrzymaniu ofert,
b) wyłącznej interpretacji zapisów zawartych w zapytaniu ofertowym,
c) unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
8) Szczegółowych informacji w zakresie realizacji zamówienia udzieli: Barbara Jurkowska tel.: 13 43 261 87, e-mail: galeria@bwakrosno.pl
9) Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania lub odstąpienia od zawarcia umowy w każdym czasie bez podania przyczyny.
7. Klauzula informacyjna dotycząca art. 13 RODO w zakresie danych osobowych
Klauzula informacyjna dotyczy danych osobowych:
- wykonawcy (będącego osobą fizyczną, będącego osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą),
- pełnomocnika wykonawcy (osoby fizycznej),
- osób, które w swojej ofercie wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania czy potwierdzenia wymogów Zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia.
Wypełniając obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 i 14 rozporządzenia PEiR (UE) nr 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE. L. z 2016 r. Nr 119, s. 1, z późn. zm.) – dalej RODO, informujemy, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Biuro Wystaw Artystycznych
ul. Portiusa 4, 38-400 Krosno
Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Biurze Wystaw Artystycznych:
Piotr Wilusz, galeria@bwakrosno.pl
tel.: 13 43 261 87
2) Może Pan/Pani kontaktować się w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących na mocy RODO
z Administratorem z wykorzystaniem powyższych danych teleadresowych lub
z wyznaczonym u Administratora Inspektorem ochrony danych na adres e-mail: galeria@bwakrosno.pl.
3) Podstawy i cele przetwarzania danych:
a) Dane osobowe wykonawcy, który jest osobą fizyczną: Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w związku z wykonaniem umowy, a także podjęcia czynności niezbędnych przed jej zawarciem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), w związku
z obowiązkiem prawnym ciążącym na administratorze wynikającym z przepisów prawa, a także ustawy o dostępie do informacji publicznej, w związku
z obowiązkiem ujawniania danych Wykonawcy w zakresie stanowiącym informację publiczną (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Dane mogą być także przetwarzane w celu ewentualnego dochodzenia lub obrony przed roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
b) Dane osób działających w imieniu Wykonawcy, w tym wskazanych w umowie
z Wykonawcą: Pani/a dane osobowe będą przetwarzane w związku z realizacją postanowień zawartej umowy, a także ewentualnego dochodzenia lub obrony przed roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
4) Pani/a dane mogą być udostępniane podmiotom i osobom upoważnionym do tego na podstawie przepisów prawa, w tym podmiotom uprawnionym do uzyskania informacji publicznej. Mogą zostać także udostępnione podmiotom realizującym czynności niezbędne do zrealizowania wskazanych celów przetwarzania (kancelaria prawna).
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres trwania umowy, a następnie przez okres 5 kolejnych lat kalendarzowych ze względu na przepisy o rachunkowości. W przypadku roszczeń dane będą przetwarzane do czasu ich przedawnienia.
6) Posiada Pan/i prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, a także ich sprostowania (poprawiania). Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. Przysługuje Pani/u także prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także sprzeciwu na przetwarzanie, przy czym przysługuje ono jedynie w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania.
7) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na realizowane przez Administratora przetwarzanie do Prezesa UODO (uodo.gov.pl).
8) Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy.
8. Załączniki:
Załącznik Nr 1 - OFERTA
Załącznik Nr 2 - Doświadczenie wykonawcy
Załącznik Nr 3 - Oświadczenie UA
Załącznik Nr 4 – Wzór umowy
……………………………………………………….
(data i podpis)
Dyrektor Biura Wystaw Artystycznych