Załącznik nr 2
do Regulaminu udzielania zamówień publicznych
o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto,
w Biurze Wystaw Artystycznych w Krośnie
Krosno, 4 grudnia 2023 r.
……………………………
(pieczątka zamawiającego)
............................................
(znak sprawy)
Biuro Wystaw Artystycznych
ul. Portiusa 4
38-400 Krosno
(nazwa/adres oferenta
lub wykonawcy)
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 11
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych
o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych (§ 4 ust. 1 pkt 2 Regulaminu stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr 02/2021 Dyrektora Biura Wystaw Artystycznych w Krośnie
z dnia 4 stycznia 2021 r.) Do zamówienia nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
1. Biuro Wystaw Artystycznych w Krośnie zaprasza do złożenia oferty na: Wykonywanie usługi sprzątania i utrzymania w czystości budynku Centrum Aktywności Młodzieży, w ramach przedsięwzięcia „Sami o Sobie” – Centrum Aktywności Młodzieży realizowanego w ramach projektu "Kreujemy+Rozwijamy+Ożywiamy+Stymulujemy+Nakreślamy+Odmieniamy= KROSNO”.
2. Termin realizacji zamówienia:
Umowa zostanie zawarta niezwłocznie po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej. Zamówienie będzie realizowane od 13 grudnia 2023 r. do dnia 31 marca 2024 r.
3. Przedmiot zamówienia:
Wykonanie usługi w zakresie sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń obiektu oraz na zewnątrz Centrum Aktywności Młodzieży mieszczącego się pod adresem: Krosno,
ul. Rynek 6. Powierzchnia obiektu wynosi: 231,42 m2. W skład obiektu wchodzą: sala główna, pomieszczenie dla opiekuna, sala wykładowa/warsztatowa, czytelnia/przestrzeń wystawowa, przestrzeń wystawowa, sala audiowizualna, pomieszczenie porządkowe, magazyn, WC damski/dla niepełnosprawnych, WC męski. Na zewnątrz obiektu: schody, teren przed wejściem do budynku, winda.
Aby dokładniej zapoznać się z miejscem i przestrzenią, Wykonawca może przed złożeniem oferty obejrzeć obiekt osobiście, w godzinach jego otwarcia.
Zamówienie obejmuje następujący zakres:
1) Trzy razy w tygodniu:
a) odkurzanie, zamiatanie i mycie podłóg pomieszczeń, odpowiednio do danej powierzchni (powierzchnia betonowa, chodnik dywanowy);
b) wycieranie kurzu, odkurzanie mebli tapicerowanych, a w przypadku zabrudzeń czyszczenie ich;
c) mycie przedmiotów znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach tj. m.in. biurek, stołów, szafek, szaf, lamp, wyłączników, koszy na śmieci, drzwi, mebli itp. właściwymi środkami;
d) utrzymanie czystości w toaletach: mycie, czyszczenie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, luster, umywalek, drzwi, pojemników na mydło, papier itp.;
e) opróżnianie pojemników na śmieci, wymiana worków foliowych, wynoszenie nieczystości do koszy na śmieci na zewnątrz budynku;
f) utrzymanie w czystości szklanej balustrady oraz piaskowych schodów i powierzchni przed wejściem do budynku;
g) usuwanie liści, nawianych śmieci i nieczystości;
h) w okresie zimowym usuwanie zalegającego śniegu i lodu.
2) Wykonawca zobowiązuje się: do wykonania przedmiotu zamówienia w sposób, który nie będzie zakłócał normalnego funkcjonowania pracy Zamawiającego tj. poza godzinami otwarcia CAM (czynne pn. - pt. 08:00 – 20:00, sb. 14:00 – 20:00). Dokładne godziny świadczenia usług zostaną ustalone z wybranym Wykonawcą.
W miesiącu grudniu Zamawiający zakłada, że sprzątanie odbędzie się 7 razy.
3) Wykonawca będzie zobligowany do wykonania usługi przy użyciu własnych pracowników oraz własnego sprzętu i środków czystości tj. środków do czyszczenia mebli, płynów oraz preparatów do mycia oraz konserwacji, past, płynów do dezynfekcji, worków na odpady, środków zapachowych, środków do utrzymania i pielęgnacji powierzchni podłóg oraz mebli, itp., zgodnie z zaleceniem stosowania następujących środków: płyn do szyb Clean, płyn do WC Domestos, płyn do naczyń Ludwik, mleczko do czyszczenia CIF, płyn do mycia glazury i pcv Sidolux, granulki udrożniające Kret, spray do drewna Pronto. Zamawiający zabezpiecza niezbędne środki czystości i higieny takie jak papier toaletowy, ręczniki papierowe, kostki toaletowe, worki na śmieci.
4) Wykonawca zobowiązany jest do:
a) posiadania niezbędnych uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia,
b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego,
a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia,
c) podmiot składający ofertę nie może być objęty postepowaniem upadłościowym lub likwidacyjnym i nie może zalegać z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.
4. Dodatkowe warunki zamówienia:
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku przedłożenia przez Wykonawcę do oferty Załącznika nr 2 – Oświadczenie UA wykonawcy składanego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę.
Oferenci, którzy nie przedłożą powyższego załącznika zostaną odrzuceni z przyczyn formalnych.
2) Warunki płatności
Wynagrodzenie będzie wypłacane w formie ryczałtu „z góry” do 10go każdego miesiąca, za wykonanie poszczególnych usług na podstawie częściowych faktur wystawianych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego, na rachunek bankowy Wykonawcy, wskazany na fakturach, w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.
Wyjątkiem będzie miesiąc grudzień, wynagrodzenie będzie wypłacone do 20go grudnia 2023 r.
3) Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
Do porozumiewania się z Wykonawcą w sprawach związanych z niniejszym postępowaniem upoważniona jest osoba: Barbara Jurkowska tel. 13 432 61 87, e-mail: galeria@bwakrosno.pl.
4) Sposób przygotowania oferty
a) Ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku „OFERTA”. – Załącznik Nr 1.
b) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
c) Zamawiający odrzuca oferty, jeżeli:
- oferta została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu,
- oferta nie jest sporządzona w języku polskim na załączonym druku „OFERTA”.
5. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający będzie oceniał tylko oferty niepodlegające odrzuceniu. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryteria:
1) cena – 100 %
W kryterium „cena” zostanie zastosowany wzór:
P = [Cmin: C] x 100
gdzie:
P – liczba punktów
Cmin – cena najniższa
C – cena badana
6. Termin i forma złożenia oferty:
1) Oferty należy składać osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego
w siedzibie Zamawiającego:
Biuro Wystaw Artystycznych
ul. Portiusa 4
38-400 Krosno
w zamkniętej kopercie opisanej:
„Oferta na wykonywanie usługi sprzątania i utrzymania w czystości Centrum Aktywności Młodzieży - w ramach przedsięwzięcia „Sami o Sobie” – Centrum Aktywności Młodzieży realizowanego w ramach projektu "Kreujemy+Rozwijamy+Ożywiamy+Stymulujemy+Nakreślamy+Odmieniamy=
KROSNO”,
z dopiskiem „Nie otwierać przed 12.12.2023 r., do godz. 12:30”.
w terminie do dnia do dnia 12.12.2023 r., do godz. 12:00
W przypadku nieprawidłowego zaadresowania lub zamknięcia koperty Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za złe skierowanie przesyłki i jej nieterminowe dostarczenie jak i przedterminowe otwarcie.
2) Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego:
Biuro Wystaw Artystycznych
ul. Portiusa 4
38-400 Krosno
w dniu 12.12.2023 r. o godz. 12:30, II piętro, sala audiowizualna.
Otwarcie ofert jest jawne.
3) Protokół wraz z załącznikami tj.: oferty, opinie, oświadczenia wnioski i inne dokumenty składane przez Zamawiającego i Wykonawców oraz umowa jest jawny. Zamawiający prześle Wykonawcy protokół z sesji otwarcia ofert na pisemny wniosek Wykonawcy.
4) Zamawiający po wybraniu oferty albo zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru, powiadamia Wykonawców o jego wyniku albo o zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru.
5) Po dokonaniu wyboru oferty Zamawiający poinformuje Wykonawców o wyborze oferty najkorzystniejszej.
6) Po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający wezwie niezwłocznie Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę do zawarcia umowy. Jeżeli w terminie określonym w pkt. 1 Wykonawca nie zawrze umowy, Zamawiający może zawrzeć umowę
z Wykonawcą, którego oferta była następna w kolejności, pod warunkiem, że nie upłynął termin związania ofertą.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców po otrzymaniu ofert,
b) wyłącznej interpretacji zapisów zawartych w zapytaniu ofertowym,
c) unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
8) Szczegółowych informacji w zakresie realizacji zamówienia udzieli: Barbara Jurkowska tel.: 13 43 261 87, e-mail: galeria@bwakrosno.pl
9) Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania lub odstąpienia od zawarcia umowy w każdym czasie bez podania przyczyny.
7. Klauzula informacyjna dotycząca art. 13 RODO w zakresie danych osobowych
Klauzula informacyjna dotyczy danych osobowych:
- wykonawcy (będącego osobą fizyczną, będącego osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą),
- pełnomocnika wykonawcy (osoby fizycznej),
- osób, które w swojej ofercie wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania czy potwierdzenia wymogów Zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia.
Wypełniając obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 i 14 rozporządzenia PEiR (UE) nr 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE. L. z 2016 r. Nr 119, s. 1, z późn. zm.) – dalej RODO, informujemy, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Biuro Wystaw Artystycznych
ul. Portiusa 4, 38-400 Krosno
Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Biurze Wystaw Artystycznych:
Piotr Wilusz, galeria@bwakrosno.pl
tel.: 13 43 261 87
2) Może Pan/Pani kontaktować się w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących na mocy RODO
z Administratorem z wykorzystaniem powyższych danych teleadresowych lub
z wyznaczonym u Administratora Inspektorem ochrony danych na adres e-mail: galeria@bwakrosno.pl.
3) Podstawy i cele przetwarzania danych:
a) Dane osobowe wykonawcy, który jest osobą fizyczną: Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w związku z wykonaniem umowy, a także podjęcia czynności niezbędnych przed jej zawarciem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), w związku
z obowiązkiem prawnym ciążącym na administratorze wynikającym z przepisów prawa, a także ustawy o dostępie do informacji publicznej, w związku
z obowiązkiem ujawniania danych Wykonawcy w zakresie stanowiącym informację publiczną (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Dane mogą być także przetwarzane w celu ewentualnego dochodzenia lub obrony przed roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
b) Dane osób działających w imieniu Wykonawcy, w tym wskazanych w umowie
z Wykonawcą: Pani/a dane osobowe będą przetwarzane w związku z realizacją postanowień zawartej umowy, a także ewentualnego dochodzenia lub obrony przed roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
4) Pani/a dane mogą być udostępniane podmiotom i osobom upoważnionym do tego na podstawie przepisów prawa, w tym podmiotom uprawnionym do uzyskania informacji publicznej. Mogą zostać także udostępnione podmiotom realizującym czynności niezbędne do zrealizowania wskazanych celów przetwarzania (kancelaria prawna).
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres trwania umowy, a następnie przez okres 5 kolejnych lat kalendarzowych ze względu na przepisy o rachunkowości. W przypadku roszczeń dane będą przetwarzane do czasu ich przedawnienia.
6) Posiada Pan/i prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, a także ich sprostowania (poprawiania). Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. Przysługuje Pani/u także prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także sprzeciwu na przetwarzanie, przy czym przysługuje ono jedynie w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania.
7) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na realizowane przez Administratora przetwarzanie do Prezesa UODO (uodo.gov.pl).
8) Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy.
8. Załączniki:
Załącznik Nr 1 - OFERTA
Załącznik Nr 2 - Oświadczenie UA
Załącznik Nr 3 – Wzór umowy
……………………………………………………….
(data i podpis)
Dyrektor Biura Wystaw Artystycznych