Biuro Wystaw Artystycznych jest instytucją kultury, której podstawowym celem jest działalność wystawiennicza, promocyjna i popularyzatorska w dziedzinie sztuki współczesnej. Dokumentacja życia artystycznego, gromadzenie i rozpowszechnianie informacji w zakresie sztuki współczesnej i jej twórców. Tworzenie kolekcji sztuki współczesnej artystów polskich i zagranicznych, a także popieranie wszechstronnego rozwoju kultury i edukacji plastycznej w Krośnie i bliskiej okolicy.
Opis stanowiska:
Tworzenie wspólnie z zarządem strategii oraz planów marketingowych
Przygotowywanie i wprowadzanie projektów marketingowych zgodnie ze strategią
Budowanie relacji oraz komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
Tworzenie koncepcji, redagowanie tekstów i przygotowywanie materiałów wizerunkowych, reklamowych i informacyjnych
Tworzenie katalogów produktowych, prezentacji i materiałów marketingowych
Zamawianie i dystrybucja materiałów reklamowych
Współpraca z agencjami reklamowymi
Organizacja eventów, imprez integracyjnych, konferencji prasowych
Przygotowywanie i udział w targach, konferencjach
Monitorowanie oraz analiza rynku (kulturalnego, społecznego i obywatelskiego) oraz działań konkurencji
Zarządzanie obszarem Social Media i tworzenie treści
Odpowiedzialność za wygląd, treść i rozwój stron internetowych firmy
Odpowiedzialność za wizerunek firmy
realizacja produkcji video i foto,
publikowanie materiałów, reagowanie i angażowanie społeczności do dyskusji,
współpraca z influencerami,
Wymagania:
znajomość zagadnień z zakresu: marketingu, reklamy, influencer marketingu i komunikacji elektronicznej,
doświadczenie na podobnym stanowisku pracy
doświadczenie w kreowaniu wizerunku firmy na rynku krajowym i zagranicznym,
znajomość zróżnicowanych narzędzi komunikacji marketingowej,
doświadczenie w prowadzeniu projektów marketingowych przy wprowadzaniu nowych produktów,
znajomość języka angielskiego,
praktyczna umiejętność obsługi: pakietu MS Office (Power Point), programów graficznych, Prezi,
inicjatywa, kreatywność, precyzja i poczucie estetyki,
kreatywność w podejściu do nowych zadań,
umiejętność́ pracy w zespole i dobra organizacja pracy,
zdolność szybkiego przyswajania wiedzy
swoboda wyrażania myśli w słowie pisanym tzw. lekkie pióro;
zaangażowanie i silne nastawienie na realizację celów;
umiejętność pracy pod presją czasu;
wiedza z zakresu Google Analytics, Google Adwords, SEO, email marketing
łatwość budowania relacji i kontaktów międzyludzkich
doświadczenie w organizacji eventów
umieją koordynować kilka projektów jednocześnie,
zrealizowanie w przeszłości projektów społecznych, kulturalnych i obywatelskich
Oferujemy
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
atrakcyjne wynagrodzenie
możliwość udziału w kursach, konferencjach i szkoleniach
rozwój, wiedzę i doświadczenie
niezbędne narzędzia, szkolenia i ogrom wyzwań
możliwość uczestnictwa w ciekawych wydarzeniach kulturalnych
realny wpływ na strategię i wyniki realizowanych projektów
inspirującą atmosferę
Wymagane dokumenty
list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru - dokument powinien być opatrzony odręcznym podpisem kandydata,
cv z opisem przebiegu pracy zawodowej opatrzony podpisanym oświadczeniem kandydata:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”,
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, odbyte kursy i szkolenia, referencje,
kserokopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
oświadczenie o niekaralności, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych (zgodnie z załączonym wzorem).
Wymagane dokumenty należy składać w Biurze Wystaw Artystycznych, ul. Kolejowa 1, 38-400 Krosno w terminie do dnia 18 lutego 2019 roku do godz. 15:00 włącznie – decyduje data wpływu, w zamkniętej kopercie z napisem “Nabór na stanowisko Specjalisty ds. Marketingu i PR w Biurze Wystaw Artystycznych w Krośnie”
LUB
Wymagane dokumenty można w formie spakowanej (zip) przesłać na adres dyrektor@bwakrosno.pl w terminie do dnia 18 lutego 2019 roku do godz. 15:00 włącznie.
Przyjęcie dokumentów będzie potwierdzone informacją zwrotną (mailową lub za potwierdzeniem odbioru). Oferty wysłane po czasie lub niepełne nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu: 13 432 61 87.